Çarşamba, Aralık 28

ödül günü, kenpo günü.

bugün hem haftanın hemde 3 aylık double hybrid çalışma programımın 3.günüydü. ilk 2 günün shaun-t yle dolu olması ve ülserimin eğlenceli komplosu nedeniyle kendime bir kıyak çekmeye karar verdim. normalde günün etkinliği tony le çalışılacak shoulders&arms programlarından biri olmasına rağmen ben ufak çapta cardio ve ağırlık çalışmasını birleştirip keyfime göre olan kenpo X+ ı el ve ayak ağırlıkları ekleyerek kademesini bir nebze arttırdım. bu sayede hem vicdanım rahat, hem huzurum..


tony' le, nedeni çok bariz olan bu programa bayılmam sayesinde sarsılmaz birlikteliğimiz başladı. spora başladığım ilk sene mtv pilates le toplandı biraz kaslarım ama bir sene sonunda sıkılan ben, yeni eğlenceli ve tatmin edici p90x serisiyle tanıştım. bir çok dvd içermesine rağmen şuna inanıyorum ki kenpo x olmasaydı böyle olmazdı. hem yumruk sallamak hemde kalori yakmak acayip keyifli geldi. çak çak çak, iki tekme..daha önce boksa ve buna bağlı dövüş sporlarına nasıl ilgi duymamışım hayret ediyorum. şimdi bir antrenörle ringe bile çıkabilirmişim gibi geliyor :D


şimdilik bu keyfi anlatmayı biraz erteleyebilirim galiba, yoksa sabaha kadar sürebilir..tek sorun tony horton un bir sürü ama gerçekten bir sürü dvd si olmasına rağmen kenpo dvd leri malesef 2 yle sınırlı. onlarda başlama aşamasındakilere daha uygun. ama bu gün bedene eklenen toplamda 4 kg ağırlıkla o kadar da kolay olmadı. hele en sevdiğim hareketi tamamladıktan sonra kalbin tavan yaptığı the gladiator de..evet evet tony aşkım tartışılmaz ama shaun-t nin şurada hakkını teslim etmeliyim ki cardio ların allahını yaptırıp, kalp krizi düşüdüğüm zamanlar sayesinde tony nin cardioları tam ve eksiksiz çıkıyor. bunun keyfi anlatılmaz sadece yaşanır..


ps: bence bağlantıya bir göz at, seni de baştan çıkarabilir ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder