Perşembe, Aralık 29

rest when needed-dont you stop çelişkileri

gün cardio günü, shaun-t insanity dig deeper max.interval circuit günü..söylemesi bile zor, yapmayı düşünün birde. toplamda 10 dvd den oluşan bu setin en babası budur bence, kalp krizine en çok bu yaklaştırmıştır beni en azından ondan eminim :D


toplam da tam 59 dk süren bu çalışma programının 10 dakika olan ısınma etabında bile havlu atıp "bu da neyin nesi" diyebiliyorsunuz. ilk çalıştığım gün ağzımdan çıkan şeyleri buraya yazamasam da kelimenin en yakın anlamıyla dumurzede olmuştum. -ısınma buysa geri nedir- tarzı diye kibar bir dille geçiştirelim bari :) 


-yap yap- bitmeyen, -dur dur- hele hiç bitmeyen bu program 3 setten oluşuyor, bu setlerde 4 er farklı egzersizin 3 er kere tekrarlanmasından. her 4 lü grup bittiğinde yaklaşık 30 sn ye water break ler var, artık su mu içersin nefes mi alırsın orası tamamen senin yeteneğine bağlı, her ne kadar shaun  don't you stop dese de bu araları ben genelde yerde yayılarak geçiriyorum :P hatta bazen set aralarında ki 30 saniye ye bir 30 daha ekleyip kendimi devamını yapmak için motive ediyorum..


bu 59 dakikanın içinde toplamda 8 dk olan strechlerin ilki 5 dk, bitiş kısmındaki de 3 dk sürüyor, en zararsız kısımlar kesinikle bunlar. yoksa bütün dvd boyunca ekranın altında -rest when needed- yazısı dönüyor, hele ki başlangıçtaki uyarılar kısmını direk atladım :)


her ne kadar ağzımın bozulmasında (küfür babında) shaun ve çalışma programlarının büyük etkisi olsa da adamı seviyorum, önemli bir şeyi başarmışım hissini sadece kendime faydalı olarak da olsa hissetmemi sağlıyor.


uyarı: egzersiz yapmışlığı olmayan bir şahıs bununla başlarsa %99 ölür, ben diyeyim de, uyarmadı olmasın.


ps: bekle rachael canına okucam kızım senin!!! dvd lerimi basıp shaun un sağ kolu olucam, hadi bakalım..(al bu da benim bir çeşit kıskançlık krizim :D)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder